duminică, 6 martie 2011

Interviu cu Gombos Ioana

In data de 07.03.2011 reporterul Halasz david i-a luat un interviu celei mai vestite Gombos Ioana Reporterul:Buna ziua ne acordati cateva minute pentru niste intrebari? Gombos Ioana:Buna ziua,desigur Reporterul:Care este domeniul dumneavoastra ? Gombos Ioana: Volei Reporterul: De cand va poasioneza voleiu? Gombos Ioana: C-am de vreo 5 ani Reporterul: De ce ati ales domeniu acesta? Gombos Ioana: Pentru ca imi place foarte mult sa joc volei Reporterul: Ati fost la campionate? Gombos Ioana: Da am fost la multe campionate Reporterul: Mai faceti si alte sporturi in afare de volei? Gombos Ioana: Nu Reporterul: Ati castigat vreodata locul 1 ca vreun campionat? Gombos Ioana: Da am castigat c-am de vreo 3 ori Reporterul: Credeti ca o sa castigasti si mai departe? Gombos Ioana: Eu zic ca da ... acuma o sa vedem Reporterul: Ati pierdut vreun meci? Gombos Ioana: Da am pierdut mai multe meciuri Reporterul: Bine va multumesc pentru raspunsuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu