marți, 2 noiembrie 2010

Inerviu cu fotbalistu Nagy George

Buna ziua domnule Nagy Gerge ce parere aveti de meciul anterior la fotbal?
-Buna ziua, a fost un meci impresionant nu a fost deloc unsor, am reusit sa castigam cu un pic de noros si cu mult efort.
-Ce iti place in fotbal? -Inca de la varsta de 6 ani mi-a placut acest sport si am vrut sa fac un sport de peformanta si acesta a fost domeniul la care m-am incadrat. -Ce parere ai de echipa ta? -Colegi mei sunt niste baieti de nota 10 pe care nu i-as inlocui niciodata. -Cum ti se pare antrenorul? -Este un om ce pune mult suflet in cea ce face si are un carecte aparte de a vorbi cu juniori sai. -Antrenamentele cum ti se par? -Antrenamentele nu is deloc unsoare... -Cum ti se pare arbitri la fotbal ? -Au mici greseli deoare is si ei incepatori in cea ce fac. -In afara de fotbal mai practicati si alt sport? -Langa sport mai am un sport care im place foarte mult pescuitul. -In timpul liber ce face? -In timpul liber imi place sa ma odihnesc sa ma uit la televizor. -Ai accepta mita pentru a pierde un meci? -Depinde de ce meci avem si daca acel meci este important pentru noi atunci sigur ca nu vom accepta mita iar daca chiar nu ne inereseaza acel meci atunci sigur ca vom accepta. -Credeti ca veti ajunge in liga campionilor? -Probabil daca voi avea o evolutie pozitiva. Am folosit acest model.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu